Deset malých černoušků - Aghata Christie

Anotace:   V neúprosném rytmu známého popěvku tu černoušků ubývá stejně jako hostů v luxusním sídle na ostrově, bouří odříznutém od světa. Jakási ďábelská síla žene podle předem připraveného plánu jednoho po druhém do záhuby, až nezbude žádný. Kam však zmizel vrah? Napínavá detektivka, která se dočkala několika filmových zpracování a hrála se na desítkách světových jevišť, patří bezesporu k tomu nejznámějšímu, co velká anglická autorka napsala.

Můj názor: Knihy od Agathy Christie miluji. Je to opravdu jedna z nejnadanějších autorek všech dob. Knihu jsem si od první stránky naprosto užívala a nemohla jsem se dočkat rozuzulení. Dokázala jsem se vžít do příběhu, jako bych byla jedenáctá postava příběhu a všemu přihlížela. Jednotilivé osudy všech “černoušků” jsou opravdu velmi zajímavé a čeká je spravedlivé, ikdyž kruté potrestání. Přiznávám, kdo je vrah jsem až do konce knihy nevěděla. A ani mne to nenapadlo. A za to ode mne kniha dostává velké plus. 
Musím ale přiznat, že mi chvílemi běhala po zádech husina. Jen tak nějaká kniha mne nerozhodí, ale tohle bylo opravdu chvílemi strašidelné.
Moc se mi také líbilo zakomponování básničky do příběhu. To knize dodatolo ten správný efekt!
Knihu doporučuji i méně náročným čtenářům, protože si myslím, že se do ní začte naprosto každý.

Hodnocení: Za mne, bezesporu 5 hvězdiček! 
Hodnocení na databazeknih.cz: 94%

Komentáře

Oblíbené příspěvky